כעס ועצבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם כעס ועצבים וצעקות לאשה בחודש הראשון להריון או בכל חודש אחר עלול להזיק להתפתחות העובר או שאין לזה שום קשר?
שלום חגית! אינני רופאה.. על סמך תשובות של רופאים אחדים: אין שום דרך לבדוק בצורה מדעית (ועד כה לא הוכח ) האם ואיך בכי, כעס, עצבים וצעקות, משפיעים על ההריון. אבל, כדאי מאד שתהיי רגועה ושלווה כמה שאפשר, למענך ולמען הסובבים אותך. אם זה ממש מציק ומכביד עלייך, ואם יש לך ספק כלשהו, כדאי להתייעץ עם הגינקולוג או עם רופא המשפחה ואולי יוכלו לעזור לך הריון בריא ורגוע, אהובה