שבוע 33
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה- 33 ולאחר קיום יחסים הופיע לי דימום קל ממה יכול לנבוע הדימום והאם זה מסוכן? - יש צורך ללכת להיבדק?
שלום דינה ! אני לא רופאה. בד"כ בהריון צוואר הרחם גדוש בכלי דם עדינים, וכל נגיעה לא עדינה בו - עלולה לגרום לפקיעה של אחד הנימים ודימום קל. דימום כזה לא מסוכן לא לך ולא לעובר - אבל רצוי שרופא יאבחן ויוודא שאכן זו הסיבה לדימום. יכולות להיות סיבות נוספות שקשורות לשילייה, ולכן אם הדימום לא היה קל וחלף במהירות - חשוב עוד יותר להיבדק. המשך הריון קל ובריא !