בדיקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם כבר ילדתי פעם אחת האם עלי לשוב ולעשות שוב את כל הבדיקות הגנטיות, טיי זקס, איקס שביר, נוגדנים לאדמת? אילו דיקות כן עלי לעבור בהריון שני? תודה
הגנים שלך לא משתנים........ אני מקווה את צריכה לבצע את כל הבדיקות הנוגעות להתפתחות ההיריון והעובר..... בהצלחה
שלום לך ! את הבדיקות הגנטיות אין טעם לעבור שנית - הגנים שלך אכן לא ישתנו לעולם. לעומת זאת, נוגדנים כן משתנים. בתחילת כל הריון בודקים את רמות הנוגדנים לוירוסים העיקריים - אדמת, HIV, CMV ועוד. המידע הזה חשוב במיוחד כדי לזהות אם חלילה תהיה הדבקה פעילה בהריון עצמו. הריון קל ומוצלח !