שקיפות עורפית מאוחרת...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, חיפשתי שאלה דומה אך לא מצאתי. עשינו סקירת מערכות ביחד עם השקיפות העורפית בשבוע ה-15 (מהלך השבוע ה-16). הסקירה יצאה תקינה אך התברר לנו שלא ניתן לקבל חיווי סטטיסטי לגבי הסיכוי לתסמונת דאון (בגלל השבוע המאוחר). השקיפות יצאה 1מ"מ וגיל האישה 31 - הרופאה אמרה שזה נראה נהדר. אני מדגיש שהבדיקה נעשתה בשבוע ה- 16-15. האם לעשות מי שפיר? תודה, רון.
מה עם בדיקת חלבון עוברי? בדרך כלל תוצאות התבחין המשולש עוזרות בקבלת החלטה.
את בדיקת החלבון העוברי עושים בשבוע ה-17~ ובינתיים אנחנו רק ב-15. הנקודה היא שצריך להחליט כבר עכשיו בעניין בדיקת המי שפיר כדי לקבוע תור... ?