בטא פי 1.5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום אני בשבוע החמישי. ערכי הבטא הכפילו את עצמם פעם אחת אבל מאז באקתי עוד פעמיים והן עלו רק פי 1.5 האם גם בעליה של 1.5 יכול להיות הריון תקין?האםאת מכירה הריונות כאלה?הרבהה תודה
שלום טובה ! אני לא רופאה. התשובה היא כן - כי הכפלה צריכה להתרחש מדי יומיים-שלושה, וגם אז זה לא מדע מדויק. בעוד כמה ימים תוכלי כבר לבצע אולטראסאונד ראשון ולראות את גודל ההריון - ואז תוכלי להיות רגועה יותר לגבי תקינותו. בהצלחה !
צליל הרופא שלח אותי לבדוק שוב והעליה מאוד קטנהףמ-232 ביום חמישי ל-317 יום ראשון(ה ערכים קודם לכן היו-82,162,232,בהפרשים של ימיים והפעם הצמיחה ממש קטנה) הרופא שלי אומר שזה נראה פחות טוב אבל יש עוא סיכוי .צליל ,פגשת מצבים כאלה שהסתיימו טוב?אם יש כאן משהי עם סיפור מעודד אשמח לשמוע...