דימום קל בשבוע 25- מה לעשות?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון שבוע 25. על פי הבדיקות שערכתי עד כה ההריון תקין ואני מרגישה טוב למעט מיחושי הריון רגילים (בחילות,צרבות,מידי פעם לחצים בצד הבטן). הבוקר לאחר שהיטלתי את מימי, ניגבתי את האיזור וראיתי מעט דם. לאחר כחצי שעה בדקתי שוב , והפעם לא היה כל זכר לדם. מה יכולה להיות הסיבה לכך ? מה צריך לעשות ?? אני מודאגת ואודה על מענה מהיר. תודה
שלום רונה ! אני לא רופאה. דימום חד פעמי וקצרצר יכול להגיע מצוואר הרחם או מהנרתיק, שמלאים בכלי דם עדינים ורגישים. אם הוא לא מופיע שוב, ואין התכווצויות או סימנים אחרים - נראה לי שאפשר להתעלם. כמובן שאם את מודאגת תעדיפי להיבדק ולקבל תשובה מרגיעה מהרופא המטפל - וזו הדרך הבטוחה והמומלצת. בהצלחה !