תנועות עובר- מודאגת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 28 בשבוע 26 ו 27 הרגשתי חזק מאוד את העובר , בשבוע 28 זה ניחלש מאוד אני מרגישה אותה רק מגהגת. (הרגשה עדינה כזאת ולא תנועות ממש). השאלה עם זה תקין, עם זה ניחשב גם לתנועת עובר. ראיתי בטלויזיה תוכנית שאומרים שמשבוע 29 רק 10 אחוז מהיום העובר יזוז כ 90 אחוז הוא יושן. אשמח לקבל תשובה בהקדם.
שלום דניאלה ! תנועות עובר סופרים כאשר את שוכבת במנוחה, וצריך להרגיש לפחות שלוש תנועות בחצי שעה. גם תנועות חלשות נחשבות. בהצלחה !