כאבי בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צליל שלום. אני בשבוע 19 ואני מרגישה שאני כאילו "מתפוצצת" כלומר- כמו שמרגישים אחרי ארוחה טובה. אני בעלת מבנה קטן ורזה. האם זה נורמלי להרגיש את התחושה הזו כבר בשבוע 19. התחושה הזו היא יכולה להיות 5 שעות ופתאום להפסיק ל5 שעות ושוב מתחילה והולכת. האם זה מכיוון שאני גדלה לאחרונה? ממה התחושה הזו יכולה לנבוע?
שלום יעל ! אני לא רופאה. מנחשת - אולי זה הלחץ שהרחם הגדל מפעיל על המעיים ? אני זוכרת בשלבים מאוחרים יותר של ההריון את הלחץ כלפי הקיבה ואת תחושת ה"בטן מלאה לגמרי", אולי זה דומה. המשך הריון קל ובריא !