שבוע 40 ומעלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני היום בשבוע 40 +2 (ילד ראשון) ומידי פעם יש לי צירים לא סדירים וחלושים. אני מאוד לא מעוניינת בזירוז- בשל תופעות הלוואי ואף לא בקיסרי. האם יש סיכוי שאלד טבעי? לציין שיש לי פתיחה של 1.5 ס"מ והראש ממש התבסס. זקוקה לתמיכתכן גם בשל לחץ הסביבה : "נו, עוד לא ילדת?" איך להתמודד? תודה מראש.
שלום חיפאית! אני מקווה שאת במעקב מסודר , ואת התשובות המקצועיות כדאי שתקבלי מהרופאים. יש נשים רבות שיולדות לידה רגילה בהחלט לאחר תאריך הלידה המשוער.. כל מקרה לגופו . לחץ הסביבה? -- תנסי לא לקחת ללב, ואם להגיב אז תשובה קצרה , ... לא צריך להתרגש. אנשים לעיתים אומרים משהו, בלי מחשבה שניה, לא מתוך כוונה רעה, אלא פשוט מתוך סקרנות ומתוך צורך להגיד משהו, להתייחס ל.. בהצלחה, ולידה קלה, אהובה