סימנים של מתיחת העור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן. אני בהריון ראשון (בת 37). הומלץ לי על ידי נשים רבות להשתמש בשמן ספציפי למרחיה על הבטן והחזה למניעת סימני מתיחה שמופיעים לאחר הלידה. אני משתמשת בשמן (המורכב ממס' שמנים אתריים) שקניתי מקוסמטיקאית טבעית... אבל הריח שלו וגם הריח שנשאר על החולצה לאחר מכן אפילו לאחר הכביסה ממש מבעס ומעצבן.... סליחה על השאלה הכאילו לא חשובה אבל האם משהי מכירה קרם מומלץ למטרה זו שאינו משאיר ריח? ובכלל האם זה כל כך חיוני? האם באמת מריחת השמן עוזרת כנגד הסימנים? תודה...לוסי.
שלום לוסי ! אני לא מכירה סוגי קרמים / שמנים, פשוט בגלל נסיון שהראה כי שום חומר חיצוני לא יכול למנוע את סימני המתיחה... אבל לא יזיק לנסות, ולקוות שיצליח. המשך הריון בריא, ולידה קלה !