סימני היריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ווסת אחרונה 23.6.05 משבוע שעבר התחילו דקירות במפשעה שכעת נעלמו ומזה כ-5 ימים כאבים כאילו המחזור הגיע אבל אין סימני דימום. שבוע שעבר כתמים חומים שנעלמו אחרי יומיים. מרגישה חולשה ועייפות. ביצעתי בדיקה ביתית ביום שישי אך הראה שלילי. האם יש סיכוי שזה כן היריון? תודה רבה
שלום שיר ! אם אני לא טועה בחשבון - זה עוד מוקדם מדי לדעת. הכתמים יכולים לרמז על ביוץ או השתרשות, אבל עד לתאריך בו צפוי המחזור הבא אין לך דרך לבדוק מה המצב. עוד קצת סבלנות... תחזרי על הבדיקה בעוד כמה ימים - ושיהיה בהצלחה !