שאלה חשובה - הריון ועבודה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לכולן אני מחפשת קישור לאתר כלשהוא שיכול לספק תשובות בנוגע להריון בזמן עבודה - מבחינה חוקית. האם מותר לפטר אישה בתחילת הריון, אם לא עברה חצי שנה מתחילת העבודה? מתי לספר למעסיק? ושאלות נוספות. זה מאוד חשוב. תודה
שלום דקלה! בבקשה הפורום המתאים - http://www.starmed.co.il/Forum/24 ופורום נוסף - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-1339-10711,00.html ואתר מתאים - http://www.ovdot.co.il/ אבל לפעמים נהלים וחוקים משתנים, כך שתמיד כדאי לבדוק היטב ובמקביל לפי העניין. אהובה
נהדרת