אומגה 3
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני הבריון בחודש שביעי בערך והייתי רוצה לדעת אם יש ואפילו במעט סיכון מסויים בלקיחת אומגה במהלך ההריון?
שלום ליליאן, אינני רופאה. קישור לתשובה של ד"ר יפת - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/1321/xPG/82/xFT/32139/xFP/32259 וקישור לתשובתה של צליל מהיום לפנות בוקר - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xPG/1016/xFT/554092/xFP/554195 מכיוון שברפואה ו/או בתזונה אין 100% , תמיד כדאי שתשאלי גם את הרופא שלך. בינתיים קראתי עוד כמה תשובות של רופאים לשאלה דומה : מתברר שאין הנחייה או המלצה רשמית של משרד הבריאות לנטילת אומגה 3 בהריון. (גם לגבי נטילה כן או לא, וגם לגבי כמות). יש הכותבים שאין מניעה מנטילת אומגה 3, יש המפנים לתזונאיות, ויש המפנים לאחד המרכזים הטרטולוגיים . המרכז הראשי - 02-6243669, יש עוד כמה, רשימה שלהם בתמונת המקלדת בצד שמאל של העמוד. המסקנה הסופית לדעתי - להתייעץ עם רופא ו/או תזונאי באופן אישי. אהובה