הפרשה והפרייה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש הפרשה מיוחדת לאחר הפריה, או שמא רק בשלב מאוחר יותר ניתן לדעת אם אני בהיריון? שאלה נוספת האם נכון שלא בכל מחזור מתקיים ביוץ?
שלום אורית ! אני לא רופאה. ממה שידוע לי, ההפרשות היחודיות לביוץ נעלמות מעט אחריו, בלי קשר להפריה. אם לא מגיע המחזור - מתגברות שוב ההפרשות, וזה אחד הסימנים הראשונים להריון. בד"כ המחזור ההורמונלי שאחראי לוסת אחראי גם לביוץ - אבל לעיתים יש בעיה הורמונלית שמונעת מהשחלה לבייץ מדי חודש, למרות שהווסת מופיעה כסידרה. אם את חושדת במצב כזה - כדאי לבצע מעקב אצל רופא נשים. בהצלחה !