ספירת דם עם חריגות מהנורמה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בהריון ראשון שבוע 25 ובת 26. להלן תוצאות ספירת דם שקיבלתי שנראות לא תקינות: ליד כל תוצאה - טווח הערכים בסוגריים - כל התוצאות חורגות מהנורמה hct - 32.3 (37-52) hgb - 10.7 (12-16) mch - 31.3 (27-31) mchc - 33 (33-37) mcv - 94.9 (80-94) rbc - 3.4 (4.2-8.1) אני לוקחת תכשיר ברזל אחד ליום החל מהחודש השני להריון (פוריק הריון). מה עלי לעשות? מה ההשלכות של זה לעובר? אודה לתשובה, ענת
שלום ענת ! אין כאן רופאים, רק בפורום המקצועי. כדאי שתחזרי עם התשובות לרופא המטפל, להערכתי הוא יגדיל את מינון הברזל. המשך הריון קל ובריא !