חולשה בשבוע 30 להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה מס' ימים כשאני מגיעה מהעבודה (לאחר 9 שעות עבודה משרדית) אני חשה בדפיקות לב מהירות קשיי נשימה וחולשה כללית למרות שתייה מרובה 2 ליטר מים ביום בנוסף לזאת תנועות העובר מרובות . יש לי היסטוריה של לחץ דם נמוך וחוסר ברזל אך כעת אני מטופלת בכדורי ברזל והתוצאות של ההמוגלובין והברזל דיי טובות לטענת הרופא. מה יכולה להיות הסיבה לתופעות אלו בשלב זה של ההריון ומה עליי לעשות כדי למנוע זאת?
שלום אביגיל ! אני לא רופאה. מה שאת מתארת נשמע לי קצת יותר מ"סתם" שילוב של קיץ וסוף הריון, ולכן הייתי ממליצה לך על בדיקה אצל הרופא המטפל. לא דחוף, לא בלחץ - אבל לא להתעלם... בהצלחה !