המלצה למשאבת חלב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי רוצה לדעת מה לקנות. ידנית? חשמלית? גם וגם? איזה פירמה? מאיזה פירמות להתרחק? ראיתי שיש זולות יותר ויקרות הרבה יותר, מה מספיק?
שלום אבא לעתיד ! אי אפשר להמליץ על קנייה כזו בלי התנסות - כי כל אשה מעדיפה משאבה שונה. יש יועצות הנקה שמאפשרות התנסות בכמה סוגי משאבות - זו הדרך המומלצת. לקראת הנקה מוצלחת, אני ממליצה לכם על פורום הנקה : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=317 ובמאמרי הפורום תמצאו גם מאמר מפורט ובו השוואה בין סוגי המשאבות השונים. בהצלחה !
איך מגיעים ליועצת הנקה?