הריון,שבוע 38
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני מתחילה היום שבוע 38 ומזה יומיים יש לי כאביים בכף הרגל, כאב חד בזמן דריכה כאבים דומים להתכווצות שרירים. היום החלו להופיע כאבים גם בירכיים. אני מרגישה מאוד חלשה האם יש צורך שרופא יבדוק או שמדובר בהתכווצות שיגרתית. ברצוני לציין שאני לא עושה שום פעילות ספורטיבית שהיתה יכולה לאפיין את הבעייה. אני אציין שיש לי 2 פריצות דיסק בגב תחתון אולי זה מתקשר. האם אלו כאבים שמרמזים על לידה קריבה? אודה לך על תשובתך
שלום יעלי ! אי אפשר לאבחן כאב מרחוק, כדאי שתפני לבדיקה. סביר יותר שמדובר בכאב שקשור לפריצת הדיסק ולא מרמז על לידה קריבה, לכן הייתי פונה קודם כל לאורטופד. בהצלחה !