בדיקות גנטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 30,עשיתי בדיקות גנטיות ונמצא כי אני נשאית של מחלת בלום,בן זוגי אינו נשא.במכתב שקיבלתי מהמעבדה המליצו כי קרובי משפחתי יעשו בדיקות גם.אני מניחה שמדובר בהורי.האם זה חיוני שהם יעשו את הבדיקות?אני עוד לא בהריון אבל אשמח לדעת מה המשכו של התהליך בגלל שאני נשאית?אם יש בדיקות שעלי לעשות?ומי אמור להנחות אותי בתהליך?(הגינקולוג שלי לא ידע איפה בעלי צריך לעשות את הבדיקה....) תודה רבה מראש
מיקה, נסי לשאול בפורום בדיקות גנטיות , כאן - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2216-12373,00.html וגם בפורום הריון ולידה המקצועי, כאן בדוקטורס אהובה