בדיקת הריון סטיק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בדיקה ביתית משום שמאחר לי המחזור ב6 ימים והבדיקה יוצאת כבר פעמיים לא ברורה. קו אחד כהה וברור וקו שני שאמור להראות על הריון מאוד בהיר ומטושטש? פעם שעברה שנקלטתי והפלתי זה היה זהה. עשיתי כמובן הבוקר בדיקת דם. השאלה שלי: מה אומרת בדיקה זו? האם זה שכיח שיוצאת בדיקה כזו בימים הראשונים של ההריון? תודה מראש אשמח לתשובה מהירה ליאת
שלום ליאת ! קו הוא קו הוא קו, ומעיד על הריון גם אם הוא חיוור. עוצמת הצבע נקבעת ע"י רמת ההורמונים - יכול להיות שההריון צעיר ולכן הרמה נמוכה יחסית. כאשר את מבצעת בדיקת דם, בקשי בדיקה כמותית (ואולי גם בדיקת פרוגסטרון). יכול להיות שזו הסיבה להפלה הקודמת שעברת, ותמיכה הורמנלית תקטין את הסיכון בהריון הנוכחי. בהצלחה !