הדבקיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם לאחר שני הריונות יש יותר סיבה לדאגה עקב הדבקויות כתוצאה מניתוחים קיסריים?
עברתי שתי לידות קיסריות,אחרי הריונות ספונטניות שנקלטו בקלות רבה. מזה חמישה חודשים אני מנסה להכנס להריון שוב בנתיים ללא הצלחה(המחזור שלי סדיר) קראתי שאחרי ניתוחים קיסריים יש סיכוי גבוה יותר להדבקויות בחצוצרות רציתי לדעת עד כמה הבעיה נפוצה האם יש סיבה לדאגה,(הרופא שלי אמר להמשיך ולנסות)
שלום טובה ! אני לא רופאה. אצלי אחרי הקיסרי הראשון היו הידבקויות - אבל לא בחצוצרות, אלא ברחם עצמו. במקרה שלי זה לא הפריע להריון להיקלט, אבל בתחילת ההריון היו הרבה מרים של כאב חד כאשר הדבקות כזו "נפתחה", והפחידה אותי מאד... אפשר לראות בבדיקה מיוחדת אם יש ברחם הידבקויות. אם תוך כמה חודשים לא תהרי - תוכלי לבקש להיבדק. בהצלחה !