בדיקת הריון חיובי לאחר החזרת עוברים אבל יש דימומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך: 12 יום לאחר החזרת עוברים ביצעתי בדיקת hcg שהיה 18 ולאחר יומים עלה ל 30. בבדיקת הפרוגסטרון ראו רמה נמוכה שמעיד על 7.7 ולכן התחילו לתת לי זריקות פרוגסטרון +נרות של אטרוגסטן .יש לציין שהדימום התחיל אצלי בדיוק לאחר 12 יום החזרה ונמשך עד עכשיו אומנם לא חזק אבל ישנו. מה זה אומר הדימום? יש סיכוי שהריון ימשך לעומת הדימום? למרות שאני סומכת מאוד על הצוות הרפואי שמטפל בי(בתל השומר)אבל נורא מדאיג אותי המצב. בבקשה ממך תענה לי דחוף ותגיד לי אם ייתכן שהריון הזה ימשך באופן תקין כי זה טיפול הראשון שלי . אלף תודות .
שלום רומי! כאן בפורום אין רופא. אני חושבת שכדאי שתפני לפורום הריון ולידה שבו עונים רופאים - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 כל טוב, אהובה