אגירת גליקוגן מסוג 1
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחותי עשתה בדיקות גנטיות ונמצא שהיא נשאית של אגירת גליקוגן מסוג 1 אנחנו ממוצא אשכנזי, אשתי לא אשכנזיה ויש לנו כבר ילדה בריאה. האם גם אני אמור לעשות את אותה בדיקה על מנת לבדוק שאני לא נשא?
שלום דני! תנסה לשאול בפורום המקצועי הריון ולידה - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 וגם כאן : פורום בדיקות גנטיות - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2216-12373,00.html ובלי קשר לאינטרנט, תמיד כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל. אהובה