חישוב הביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כארבעה שבועות לאחר גרידה בשבוע 9, קיבלתי וסת. הוסת הבאה אח"כ הגיעה לאחר 35 יום. מעוניינת לחשב פחות או יותר את יום הביוץ המשוער, אפילו בעזרת ערכה אך לא יודעת מתי להתחיל ולהשתמש בערכה. עד לפני הגרידה מחזור סדיר ומדויק כל 28 יום. (יש לי ילדה 1). אשמח אם מישהו יוכל לתת עצה, מתי להתחיל השימוש בעריכה ואילו דרכים נוספות יכולות לעזור בחישוב? תודה ושבוע טוב.
שלום טל ! כדאי להתחיל את הבדיקות מהמחזור הקצר ביותר - כלומר 14 יום מהמחזור האחרון, ולעקוב מדי יומיים. נסי לשלב את שיטת מעקב ההפרשות, היא תתן לך מידע גם לקראת הביוץ. בכל מקרה, אחרי גרידה יכול להיות שהסדירות משתבשת למשך כמה מחזורים, זה נורמלי. בהצלחה !
רציתי לשאול עם לא גמרתי בפנים אבל יכול להיות שיצא תיפה אחת ההריון יכול להקלט