ירידת לחץ דם בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור אני בשבוע שישי +3 עד לפני שבועיים היו ערכי לחץ הדם שלי +- 125/80 ופתאום ירד לי ל60/100. האם זה קשור באיזושהיא צורה להריון? בברכה טלי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טלי ! אין כאן רופאים, רק בפורום המקביל (קישור משמאל, למעלה). אצלי כל תחילת הריון התאפיינה בירידה של לחץ הדם אפילו לערכים נמוכים יותר מאלה שציינת. הסבירו לי שזו ההשפעה של הפרוגסטרון - הורמון שמרפה את השרירים הלא-רצוניים, כדי למנוע התכווצויות מיותרות של הרחם, ובאותה הזדמנות הוא גם "מפיל" את לחץ הדם, מעכב את קצב המעיים ועוד. זה קשור להריון, זה טבעי, וזה חולף לאחר הלידה. הריון קל ובריא !