לכל מי שיודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ושבת שלום! אני בשבוע 35 ואני מחפשת מקום אם מישהי מכירה ...שאפשר לעשות בו באופן פרטי צילומים לעובר בתלת מימד. אשמח לקבל כל הצעה.(באזור המרכז) תודה רבה דקלה
שלום דקלה ! אין לי שמות באיזור המרכז, אבל בכל מכון (ואצל כל רופא) שמבצע סקירה בתלת מימד - והיום כמעט כל המכשירים הם כאלה - ניתן להדפיס את התמונות. אני לא בטוחה שיש הצדקה לבדיקת אולטראסאונד פרטית רק לצורך הנצחה בצילומים, אבל זה בוודאי אפשרי ולא מזיק לעובר - נסי להתקשר ולברר. בהצלחה !