כאבי גב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צליל שלום! אני בשבוע ה- 30 וסובלת מאוד מאוד מכאבים בגב העליון (השכמות). שמתי לב שיש לי נפיחות לא קטנה בצד ימין של הגב העליון. הכאבים חזקים בזמן ישיבה. אני לא מסוגלת לסבול את הכאב.... מה ניתן לעשות אודה לעזרתך
מירה שלום! אני אמנם לא צליל, אך אני חושבת ש: כאשר יש כאבים, ואינך יכולה לסבול, כדברייך, כדאי לגשת להיבדק על ידי רופא. קשה לדעת , בעיקר דרך מסך המחשב, אם הבעיה קשורה להריון או לא. אם צליל תרצה להוסיף משהו, אני בטוחה שהיא תכתוב לך בהמשך. תרגישי טוב, אהובה