כאבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי צליל? מה שלומך? אני מתחילה שבוע 13 ובימים האחרונים יש לי מין דקירות כאלה בבטן תחתונה ממש כאילו בקו ישר מתחת לפופיק אבל ממש למטה. היום זה קצת יותר מתמשך (בד"כ זה כמה דקות וזה עובר) וזה בעיקר בעמידה או הליכה, הבנתי שזה בערך השלב שבו הרחם יוצא מתוך האגן וזה יכול לגרום לכאבים אבל האם זה ככה מרגיש כמו דקירות כאלה? האם זה טיבעי ?
שלום שיר ! אי אפשר לומר לך רק לפי התיאור אם הכל בסדר... אבל אני כמעט בטוחה שכן. אם מדובר באי נוחות או דקירות, ואין דימום - סביר להניח שזה באמת הרחם שמתרחב. א ב ל אם הכאב חזק (עד כדי צורך להיעזר במשכך כאבים ) - גשי לרופא. בהצלחה !