שינה על הבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מקווה שאני בפורום הנכון..... אני אמא לילדה בת 7 שבועות ואני מרבה להשכיב את ביתי לישון על הבטן (לא בלילה ) מאחר ששמתי לב שכך הכי נוח לה והיא ישנה הכי טוב. שמעתי כי כיום לא מומלץ להשכיב תינוק על הבטן, אני מבקשת לדעת האם זה נכון ומה הסיכונים שבכך?
שלום אושרית ! זה באמת לא הפורום הנכון... אבל בכל זאת : המלצות משרד הבריאות הן להשכיב רק על הגב, כי מחקרים הוכיחו שכך הסיכון למוות בעריסה קטן ב-50%. א ב ל את כותבת שמדובר בשעות היום. אם את בקשר עין איתה, הסיכון הרבה יותר נמוך. רוב המקרים של מוות בעריסה קרו בלילה. בכל מקרה, בזמן העירות חשוב מאד להשכיב על הבטן, כדי לפתח את חגורת הכתפיים ושרירי הצוואר של הילדה. בהצלחה !