אולטרסאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 21 שלשום בלילה נפלתי על הברכיים והידיים. הלכתי למיון ועשו לי אולטרסאונד ואמרו לי שהכל בסדר. אתמול היו לי קצת כאבים בבטן התחתונה אז הלכתי שוב למייון. ועשו לי אולטרסאונד ואמרו לי שהכל בסדר. יש לי ביום חמישי הבא סקירת מערכות מאוחרת. רציתי לשאול אם כל האולטרסאונד שאני עשיתי יכול לגרום נזק לעובר ? שני אולטרסאונדים יומיים ברציפות ועוד שבוע עוד אולטרסאונד. אני קצת דואגת
ממה שידוע לי (ואני לא רופאה) לא נמצאו עד כה הוכחות לאיזשהו נזק בעובר כתוצאה משימוש מאולטרסאונד בתדירויות שונות.