הפחד מתופעות לוואי ושינוים בזמן ההריון והלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שמי תמר, ומאז ומתמיד חששתי מהשינויים המתרחשים עם הכניסה להריון (שינויים הורמונלים למשל),כאשר הפחד הגדול ביותר שלי הוא חווית הלידה. עד כה זה לא הפריע לי, אך מאחר שאני ובעלי כבר חושבים על ילדים,אני לחוצה מתמיד. איני יודעת כיצד לטפל בחשש הזה, והייתי מעוניינת לקבל המלצות מנשים שהיו במקומי והפכו את החוויה לחיובית. האם טיפול פסיכולוגי יעזור,או שמא עדיך לנסות בדרכים לא קונבנציונליות אחרות. אנא עזרו לי להתגבר על החששות, ולהפוך לאם מאושרת.
תמר, יש פורום שכן, וכדאי שתפני גם לשם - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1241 בהצלחה !