הפלה תרופתית - בבקשה תכנסו !!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי הפלה תרופתית (מיפיג'ין). לדעתי המידע שנמסר לי לפני ביצוע ההפלה בעניין אחוזי ההצלחה מוטעה ומטעה ולא קיבלתי מספיק מידע על תהליך ההפלה עצמה. אני מאוד מעוניינת לדבר עם נשים שעברו את ההפלה ובמיוחד עם נשים שההפלה נכשלה ושהיו צריכות לעבור גם גרידה. לדעתי צריך לפנות לגורמים שונים על מנת לדאוג שהמידע הנכון יימסר. אשמח לדבר עם נשים על העניין. טל. [email protected]
גם לי זה קרה - באסותא. עדיין מזועזעת מכך.