הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם. לפני שבוע בדיוק גיליתי שאני בהריון :-) שאלתי היא, האם זה נורמלי שאני לא מרגישה כלום! לא בחילות, עייפות, רעב וכו'. חוץ מכאבים קלים בחזה וכאבים קלים באיזור הרחם שצצים לפעמים? האם יש מקום לדאגה? או שזה נורמלי, ונפל בחלקי הריון קל שבקלים? או שמוקדם עדיין וכל הדברים האלה עוד יגיעו? אגב, אני מסיימת היום שבוע חמישי. תודה רבה מראש לכל מי שיגיב רינת.
שלום רינת! מזל טוב על ההריון הצעיר ! הבחילות והעייפות לא חייבות להופיע, אבל בד"כ גם כשהן מגיעות - זה לא מיד בהתחלה. בינתיים תיהני מכל יום שעובר בכיף, ואולי באמת זכית בהריון קל במיוחד. הריון קל ומוצלח !