שני שאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! יש לי שני שאלות שרציתי לשאול 1 היום עשיתי סקירת מערכות בסיסית גיל ההירון 22.5 ורופא כתב בתוצאות הבדיקה שליה אחורית מיקום ביחס לצוואר הרחם : נמוכה, מכסה את צוואר הרחם - מה זה אומר ? ואם זה בסדר? 2 במדידות כתוב ממוצא גיל ההריון על פי HС FL 25W 5D ומשקלו 615 גר' האם זה בסדר ? תודה על התשובות.
שלום גינה ! על השאלה השניה יותר טוב שיענה לך רופא - נסי בפורום אולטראסאונד או בפורום הריון ולידה. (זה נשמע לי בסדר, אבל אני לא רופאה). לגבי השיליה - שיליה אחורית ונמוכה זה תקין. אם היא מכסה את צוואר הרחם - זה פחות טוב, ומחייב הנחיות מיוחדות של הרופא. כדאי שתראי את התשובות לרופא המטפל שלך, שיסביר לך מה המשמעות לגבייך (גם במשך ההריון, וגם אולי לגבי הצורך ללדת בניתוח). בהצלחה !