איך לגלות את הביוץ ביזמן בהנקה??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעונינת להיכנס להריון ואיני יודעת מתי הביוץ שלי ( אין לי מחזור) קניתי מקלונים (שעובדים ע"י בדיקת ההומון בשתן) אבל הם מראים שאני מביצת כול הזמן יכול להיות שזה ביגלל שאני מניקה ?? אלי לציין שביזכות אותם מקלונים ניכנסתי להריון בפעם הראשונה לאחר כשני ניסיונות בילבד. אשמח מאוד לעזרה.
שלום בקי ! המקלונים אמורים לדייק גם בזמן ההנקה, אני לא מבינה מה הסיבה לטעות. הבעייה היא תמיד "לתפוס" את הביוץ הראשון - כי אחריו מגיע המחזור הראשון, ואז הגוף חוזר לעצמו. הדרך היעילה ביותר שאני מכירה היא מעקב הפרשות : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forum=110&a=1984&c=213&sc=0&ssc=0 הביוץ לא מופיע מיד, יש לו סימנים מקדימים שמתבטאים בכמה דרכים. אם תתחילי לעקוב אחרי הסימנים (ובהנקה זה אפילו קל יותר, כי רוב הזמן ההפרשה "יבשה") יש סיכוי שתמצאי את זמן הביוץ בעצמך. בהצלחה !