שבוע 24 ולא מרגישה את העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נכנסת לשבוע ה-24 ועדיין לא הרגשתי באופן ממשי את העובר מה יכולה להיות הבעיה? האם כדאי להיבדק בדחיפות? תודה
שלום מיכל ! יכולים להיות כמה הסברים : שיליה קדמית, או עודף משקל שלך , מפריעים להרגיש את התנועות העדינות. לפעמים התנועות מאד עדינות וקשות לזיהוי. בעוד כמה שבועות - לאחר שהן יהיו חזקות וברורות - תוכלי לשחזר ולגלות שבעצם הרגשת אותן כבר הרבה יותר מוקדם. ואם בכל זאת אינך מרגישה כלום - לא רפרוף, לא תנועה קלילה, ממש כלום - כדאי להיבדק, רק כדי להרגיע את החששות. בהצלחה !