היריון "בטוח"
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום רב, הפסקתי גלולות לפני כ 3 חודשים והמחזור שלי לא סדיר בכלל, ואני מנסה להיכנס להיריון אך אין לי את "עוגן" יום המחזור כדי להישען עליו שכן כל חודש הוא מגיע בתאריך אחר ואין לי מושג מתי זה יום הביוץ. (פעם כל 36 יום, פעם כל 28 יום, פעם 32 יום). כדי ללכת על "בטוח", אשמח לדעת כמה ימים לאחר המחזור כדאי לנו לקיים יחסים. תודה עינת
שלום עינת ! אם אין "עוגן" כמו שכתבת, ההמלצה היא יום כן ויום לא, סביב הימים האפשריים של הביוץ. להפחית מהמחזור הקצר ביותר שבועיים - זה היום המוקדם ביותר לביוץ. להפחית מהמחזור הארוך ביותר שבועיים - זה היום המאוחר ביותר לביוץ. להוסיף יום לביטחון מכל כיוון - ולדרך... בהצלחה !