הפרשות חריגות חודש לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! לפני כחודש ילדתי בשעה טובה בת בכורה. בימים האחרונים הדימומים שלאחר הלידה נפסקו, אך במקומם הופיעו הפרשות צמיגיות וריריות בצבע צהוב כהה. מה פשר הדבר? האם זה נורמלי? בנוסף רציתי לדעת תוך כמה זמן אמור להופיע המחזור הראשון שלאחר הלידה? אם לא יופיע, האם אוכל כבר להתחיל ליטול שוב גלולותנ לאחר שיחלפו 6 שבועות מהלידה, ללא קשר למועד הופעת מחזור? _(הוא מעולם לא היה סדיר אצלי ללא גלולות שיסדירו אותו). תודה מראש על התייחסותך!
שלום יעל ! את מתארת תהליך טבעי - הצבע הופך מחום לצהבהב עד שהוא מתבהר ונעלם לגמרי. אבל אם להפרשה יש ריח רע, או שהכמות גדולה ומציקה לך - כדאי לפנות לרופא המטפל. אם אינך מניקה - המחזור אמור להופיע בתוך 6-8 שבועות מהלידה (אם את מיניקה הוא עשוי להתעכב חודשים רבים), ולגבי גלולות - חובה להתייעץ עם הרופא המטפל, כאן אין מקום לתשובה כללית. בהצלחה, ומזל טוב !