צריכת מוצרי סויה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצוות שלום רב, אני בתחילת שבוע 11 להריוני, ומשתמשת באופן קבוע בחלב סויה ולעיתים גם במעדנים ומוצרי טבעול. שמעתי להפתעתי, מאחד מרופאי הנשים (לא שלי), שעשויה להיות בעיה עם מוצרי סויה בהריון עקב ההורמון המצוי שם. אני ממש נלחצתי ואני כל הזמן רואה המלצות סותרות באינטרנט. עקב רגישות מסויימת לחלב, הסויה ומוצריו הם חלק מחיי כבר הרבה שנים. מה לעשות האם להמשיך? אם יש בכל זאת סיכון אולי כדאי להפסיק? האם יש מינון מומלץ? אני ממש מפוחדת ואשמח לקבל את תשובתכם בהקדם, תודה,
שלום לך ! אני יודעת שהדעות לגבי שימוש בסויה חלוקות. נסי לשאול כאן : http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1160 לא מזמן קיבלתי ממנהל הפורום ההוא מידע מעניין לגבי סויה ומוצריה. הריון קל ובריא !
אור, אפשר לשאול גם בפורום תזונה קלינית, כאן בדוקטורס (תמצאי ברשימת הפורומים ), וגם כאן - http://www.starmed.co.il/Forum/65 אהובה