איקוקלאמין.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום. מה ידוע לך על התרופה איקוקלאמין? האם תפקידה לדחות ביוץ? אני טובלת במקווה . בגלל המחזור הארוך שלי קיום יחסים הוא רק 13 יום לאחר קבלת המחזור. ז"א עפ"י חישוב של ימים 13 יום זה כבר אחרי הביוץ (??) אז האם תפקידה של התרופה לדחות את הביוץ? תודה על תשובתך.
שלום אסתי ! אני לא רופאה. איקקלומין לא מתזמן את הביוץ, אלא מגרה את השחלות לבייץ יותר מביצית אחר במחזור. אם המחזור שלך (הרווח בין תחילת הוסת לתחילת הוסת הבאה) קצר מ-27 יום - יכול להיות שזו הסיבה שאת מפספסת את הביוץ. אני מציעה לך לפנות למכון פועה, כאן : http://www.puah.org.il/ תוכלי להתייעץ איתם טלפונית - ואם הבעייה היא ביוץ מוקדם מדי, יש טיפול מהיר וקל. בהצלחה !