מיעוט מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בסקירת מערכות , בשבוע 22 להריון, נאמר לי שכמות מי השפיר מעט מתחת לממוצע. 12 מ"מ. מעל אחוזון 5. מה הכוונה? מה ההשלכות? מהי כמות תקינה לשבוע זה? תודה אמא מודאגת
שרון, במסגרת האתר, כדאי שתקבלי תשובה מוסמכת מרופא. פני לפורום - הריון ולידה - המקצועי- http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 ו/או לפורום אולטראסאונד -http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/255 כל טוב, אהובה
ואני מוסיפה הסבר לא מקצועי אבל ממומחית אמיתית : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=444&msgid=50940817