נגיף ה- CMV - עזרה דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה- 10 להריון (ראשון), בבדיקת הדם התגלה כי רמת ה- CMV שלי גבוהה ביחס לנורמה: להלן התוצאות: CMV-IGG 3.60 IU/ML, ו- CMV-AVIDITY >30 . ברצוני לציין כי אני סובלת מגיל קטן בהרפס שיוצא לי מעת לעת בשפתיים, בפנים אך מעולם לא באברי המין. בזמן שעשיתי את בדיקות הדם , יצא לי הרפס בשפתיים, אני משתמשת במשחת זובירקס, השאלה שלי האם זה יכול לסכן את העובר?? בבקשה תשובה דחופה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רויטל ! CMV אינו הרפס, זה נגיף אחר. כדאי שתתייעצי עם רופא שמבין בנושא, כדי לקבל הנחייה מקצועית. בהצלחה !