ברזל וB12
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע ה7 להריון ועשיתי בדיקות דם שהראו על חוסר ברזל 11.4 וחוסר בויטמין B12 154 . הרופאה שלי נתנה לי מרשם של חומצה פולית עם ברזל ובי 12 , לפני תוצאות הבדיקה, השאלה האם אני יכולה לקחת את התוספים בשבוע ה7 ? ( יש לי עוד שבועיים תור לרופאה אבל חבל על הזמן שעובר...) תודה מיכל
שלום מיכל ! אני לא רופאה. תכשירי ברזל מותאמים להריון, ובטוחים גם בשליש הראשון. ליתר בטחון - תתייעצי טלפונית עם הרופאה לפני התחלת הטיפול. בהצלחה !