שק הריון ללא עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 9 להריון ביצעתי בדיקת אולטרוסאונד ובבדיקה נראה שק הריון המתאים בגודלו לשבוע 6 + ארבעה ימים אך לא נראה עובר. עפ"י המלצת הרופא נתבקשתי לבצע בדיקת דם חוזרת ובדיקת אולטרוסאונד בעוד שבוע. תוצאת בדיקת הדם יצאה 23710 HCG. מה הסיכויים לתקינות ההריון.
שלום שלומית ! אני לא רופאה, כדאי שתשאלי בפורום המקצועי. מנסיון אישי בלבד, אם בשבוע 9 לא ראו בכלל עובר או קוטב עוברי, הסיכויים להריון תקין נמוכים ביותר... מקווה שאצלך זה יסתיים בצורה שונה. בהצלחה !