שתי שאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. האם אולטרה סאונד ראשון ניתן לבצע כבר בשבוע 7 או שכדאי לחכות עוד קצת? 2. הרופא שלי אמר שבדיקת הדם הנלוית לשקיפות העורפית היא מיותרת לחלוטין, ולמעשה היא סוג של פרנסה לרופאים. האם אפשר לותר עליה?
לעופרה... ניתן לעשות אולטרה סאונד בשבוע 7 - יגידו לך את גיל ההיריון לפי האולטרה סאונד ויחפשו דופק. לגבי השקיפות העורפית אין לי מידע מדוייק... בהצלחה.
שלום עופרה ! שבוע 7 קצת מוקדם לראות דופק, אבל מאפשר לקבוע את גיל ההריון המחושב. בדיקת הדם של השקיפות חשובה מאד !!! היא מעלה את הדיוק בבדיקה ל-90% בערך, ובודקת חלבון עוברי (PAPA A) שנעלם בשלב מאוחר יותר של הריון. ממש לא כדאי לוותר עליה. בהצלחה !
לעופרה... ניתן לעשות אולטרה סאונד בשבוע 7 - יגידו לך את גיל ההיריון לפי האולטרה סאונד ויחפשו דופק. לגבי השקיפות העורפית אין לי מידע מדוייק... בהצלחה.