חלב בשד לאחר שנה שכבר הפסקתי להניק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שמי לימור וילדתי את בתי הראשונה לפני שנתיים. הנקתי אותה במשך שנה. עד היום כאשר אני לוחצת על השד יוצאות לי טיפות של מה שנדמה לי חלב, למרות שהנוזל הוא בצבע לבן/צהבהב. ברצוני לשאול האם התופעה שכיחה? אם לא מה עליי לעשות? תודה לימור
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לימור ! אני לא מקצועית בנושא - יש פורום הנקה, של אלן שיין, כאן בדוקטורס. שמעתי על מקרים כאלה מספר חודשים לאחר הלידה - לפעמים זה סימן לפרולקטין גבוה, שעלול לעכב הריון נוסף. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע - רופא שמבין בהנקה או יועצת הנקה. בהצלחה !