דימום לאחר אולטרסאונד ראשון - עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במהלך השבוע האחרון ביצעתי בדיקה ביתית ממנה עלתה תשובה חיובית. עפ"י החישוב שלי אני בשבוע תשיעי, אתמול הייתי אצל רופא נשים וביצעתי אולטרסאונד ראשון , עפ"י התוצאות הרופא ציין כי גודל העובר מתאים לשבוע שישי ולא תשיעי. בשעות הערב נכנסתי לשרותים וגיליתי שאני מדממת. במהלך הלילה לא היה דימום והיום בבוקר היו סימני דם בלבד. האם זה סביר/נורמלי???? האם זה בגלל האולטרסאונד (בדיקה וגינלית)??? האם יכול להיות שזו הפלה????? מצפה דחוף לתשובה. המודאגת.
שלום לך ! אני לא רופאה. בהחלט יכול להיות שבדיקה באולטראסאונד וגינלי גורמת לדימום, אם הוא נפסק זה סימן מעודד (בהפלה הוא רק מתיזק. אגב - בדיקה כזו לא גורמת להפלה, גם אם היא גורמת דימום). כדאי לך להמתין שבועיים ואז לחזור על הבדיקה כדי לראות דופק. בהצלחה !