משקל בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבת שלום! אני בשבוע 17.2 עם הריון תקין (טפו, טפו...). עדיין לא יצאה לי הבטן, וכמעט לא עליתי במשקל (מ-55 לפני ל 56.5 מכסימום 57 היום, גובה 1.68). אני אוכלת כמו שצריך, עושה מעט ספורט מאד מתון. אין מה להילחץ נכון? זה עוד מעט יבוא? או שכדאי ללכת לרופא? תודה רבה!
שלום שמרית ! א. בהחלט אין מה להילחץ - זו עליה הגיונית מאד לשבוע ההריון שלך. ב. כדאי להיות במעקב רופא - אפילו משלב מוקדם יותר. אם עוד לא מצאת לך רופא מטפל - כדאי לבחור בהקדם. המשך הריון קל ובריא !