מוגלובין נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום אני בשבוע ה- 27 ולאחר בדיקת דם נמצא מוגלובין 10 רופאת המשפחה רשמה לי כדורי ברזל 1 ביום ולאחר ביקור רופא נשים - הוא אמר לי שאני צריכה 2 כדורי ברזל ביום מאותו סוג כדורים שהתחלתי שאלתי היא: האם צריך לקחת אחרי ארוחה 2 כדורים ביחד או פעמים ביום (בוקר וצהרים) בד"כ מה מומלץ.? תודה על עזרתך
שלום שירה ! אני לא רופאה. ערך המוגלובין של 10 הוא לא מאד נמוך, אבל בהחלט כדאי ללכת לפי המלצת הרופא. כדאי לקחת את הכדורים פעמיים ביום, לא בבת אחת, ולהוסיף להם ויטמין C (תפוזים, עגבניות...) לספיגה טובה יותר. להשתדל לא לאכול מוצרי חלב או ביצים ולא לשתות תה יחד עם הברזל - הם מאיטים את הספיגה בגוף. המשך הריון קל ובריא !