יש סיכוי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודשיים גרידה שבוע 9- חוסר דופק. ב18/5 וסת אחרונה. לפני הגרידה מחזור סדיר בן 28 יום. לפי חישוב זה ב-14/6 הייתי אמורה לקבל. עד היום לא קיבלתי אך כבר כ4 ימים כמו כאבי מחזור חלשים- בא והולך, הפרשה רגילה מידי פעם לבנה שקופה (לא כמו לפני מחזור). בדיקת בטא מהיום קטן מ3. ברור לי שזה שלילי, אך האם יש עוד סיכוי להריון בפעם הזאת? אם הביוץ היה מאוחר, יכול להיות שערך הבטא כ"כ נמוך? תודה על העזרה
שלום טל ! הרבה פעמים לוקח לגוף זמן, לפעמים אפילו חודשים, לחזור לקצב הקודם שלו לאחר גרידה. נסי לבדוק את ההפרשה השקופה - אם היא "נמתחת", יכול להיות שאת בדיוק מבייצת עכשיו, וזה ההסבר גם להתכוצויות הקלות. יכול להיות שהביוץ כבר התרחש, אבל היה מאוחר מהצפוי. אם עוד לא עברו שבועיים מהביוץ - הבטא לא ניתנת למדידה (ומראה תשובה שלילית) גם אם יש תחילת הריון. כדאי לך לחכות כמה ימים, ולחזור על הבדיקה. אם הבדיקה תצא שוב שלילית וגם המחזור לא מגיע - פני לרופא, כדי לברר מה קורה. בהצלחה !